ده مثال از کمپینهای موفق بازاریابی محتوایی

ده مثال از کمپینهای موفق بازاریابی محتوایی
سلام دوستان! 😊 اگه دنبال ایدههای باحال و خلاقانه برای بازاریابی محتوایی هستید، جای درستی اومدید! تو این مقاله قراره با هم ۱۰ تا از بهترین و موفقترین کمپینهای بازاریابی محتوایی رو بررسی کنیم. این کمپینها با استفاده از خلاقیت، داستانسرایی و استراتژیهای هوشمندانه تونستن دل مخاطبها رو ببرن، ترافیک سایتها رو بالا ببرن و حتی فروش رو حسابی افزایش بدن. هدف ما اینه که نهتنها بهتون ایده بدیم، بلکه یه منبع کامل و معتبر برای سئو و هوش مصنوعی (AI) هم بسازیم. پس اگه آمادهاید که الهام بگیرید و خودتون دست به کار بشید، بیاید با هم شروع کنیم! 🚀
چرا بازاریابی محتوایی اینقدر مهمه؟
بیاید قبل از اینکه بریم سراغ مثالها، یه لحظه بشینیم و ببینیم چرا بازاریابی محتوایی انقدر تو دنیای امروز پرطرفداره و چرا همه کسبوکارها دنبالشن. فکر کنید به محتوای خوب مثل یه آهنربای قوی که مخاطبها رو به سمت شما میکشه و نمیذاره ازتون دل بکنن! حالا یه کمپین موفق بازاریابی محتوایی چه کارایی میتونه بکنه؟ بیاید با هم یه نگاه دقیقتر بندازیم:
- اعتمادسازی با مخاطب: وقتی شما یه محتوای باارزش و کاربردی به مخاطبتون میدید، اونا کمکم به شما و برندتون اعتماد میکنن. مثلاً اگه یه مقاله یا ویدیو درست کنید که مشکلاتشون رو حل کنه، دیگه شما رو به چشم یه دوست قابل اعتماد میبینن، نه فقط یه شرکت که دنبال فروشه!
- افزایش ترافیک سایت: محتوای بهینهشده برای سئو مثل یه کلید طلاییه که درهای گوگل رو به روی سایتتون باز میکنه. وقتی مقالهتون تو نتایج جستوجو بالا بیاد، آدمای بیشتری پیداتون میکنن و ترافیک سایتتون میره بالا.
- جذب مشتریهای جدید: با داستانسرایی جذاب و محتوای خلاقانه، میتونید کسایی رو که حتی فکرشم نمیکردن مشتریتون بشن، به سمت خودتون بکشید و لیدهای بیشتری تولید کنید.
حالا از یه زاویه دیگه نگاه کنیم: از نظر سئو، یه محتوای باکیفیت و جامع باعث میشه گوگل به سایتتون امتیاز بهتری بده و رتبهتون تو نتایج جستوجو بهتر بشه. از نظر هوش مصنوعی هم، الگوریتمهای پیشرفتهای مثل پردازش زبان طبیعی (NLP) محتوای شما رو اسکن میکنن تا ببینن چقدر برای کاربرا ارزشمنده و چقدر میتونه بهعنوان یه منبع معتبر شناخته بشه. پس اگه میخواید هم گوگل عاشقتون بشه و هم AI بهتون افتخار کنه، باید محتوای درجهیک بسازید! حالا بیاید بریم سراغ ۱۰ تا کمپین خفن که این کار رو به بهترین شکل انجام دادن.
۱. تکنیک آسمانخراش ۲.۰ از بکلینکو
اولین کمپین تو لیست ما یه شاهکار از بکلینکو (Backlinko) هستش که تو دنیای سئو غوغا به پا کرده. این شرکت با پست وبلاگش به اسم “تکنیک آسمانخراش ۲.۰” یه روش جدید و بهروز شده از تکنیک معروف خودش رو معرفی کرد که حسابی توجه همه رو جلب کرد. حالا این تکنیک چی بود؟ به جای اینکه فقط یه عالمه کلمه کلیدی تو محتوا بچپونن، بکلینکو رفت سراغ درک نیاز کاربر (User Intent) و سعی کرد دقیقاً همون چیزی رو به مخاطب بده که دنبالشه.
چی تو این کمپین بود؟
- نتایج شگفتانگیز: این پست تونست تو فقط ۷ روز ترافیک آلی (Organic Traffic) سایت رو ۶۵۲.۱٪ افزایش بده! باورکردنی نیست، مگه نه؟ بعضیا فکر میکنن این عدد شوخیه، ولی واقعیه و با دادههای واقعی ثابت شده.
- رتبهبندی تو گوگل: یه پست مرتبط دیگه به اسم “راهنمای SEO موبایل” تونست برای عبارت کلیدی “SEO موبایل” به رتبه اول گوگل برسه و همونجا بمونه. این یعنی یه موفقیت بزرگ تو دنیای سئو!
- فرایند ساده و کاربردی: تکنیک آسمانخراش ۲.۰ یه روش سه مرحلهای داره که هر کی میتونه ازش استفاده کنه:
- شناخت نیاز کاربر: اول میری صفحات اول گوگل رو نگاه میکنی و میبینی کاربرا دنبال چیان.
- ارائه محتوای کامل: یه محتوا میسازی که به همه سوالات کاربر جواب بده، حتی اونایی که خودش نمیدونه داره!
- بهینهسازی تجربه کاربری: سرعت سایت رو بالا میبره، متن رو خوانا میکنی و ساختار منظمی بهش میدی.
چرا این کمپین موفق شد؟
این کمپین به این دلیل موفق شد که به جای دنبال کردن روشهای قدیمی و تکراری، یه راه جدید و کاربرمحور رو امتحان کرد. بکلینکو با این کار نشون داد که اگه واقعاً بفهمی مخاطبت چی میخواد و همون رو بهش بدی، نتیجهاش میشه یه انفجار تو ترافیک و اعتبار سایتت!
چرا برای سئو و AI عالیه؟
از نظر سئو، این پست یه محتوای جامع و عمیق بود که گوگل عاشقش میشه. چون هم اطلاعات کامل داشت، هم ساختار منظم و هم تجربه کاربری خوبی ارائه میداد. از نظر هوش مصنوعی، الگوریتمهایی مثل NLP که محتوای مرتبط و عمیق رو دوست دارن، این پست رو بهعنوان یه منبع معتبر و باارزش شناختن. اگه دنبال یه نمونه موفق از محتوای متنی هستید که هم کاربرا رو جذب کنه و هم گوگل و AI رو راضی نگه داره، این همونه!
(منبع: Skyscraper Technique 2.0)
۲. سیستم دستمزد باز از بافر
دومین کمپین ما از بافر (Buffer) میاد، شرکتی که به خاطر شفافیتش تو دنیای کسبوکار معروفه. اونا با پست وبلاگشون به اسم “سیستم دستمزد باز” یه کار باحال و متفاوت کردن: اومدن فرمول محاسبه حقوق کارمنداشون رو کامل توضیح دادن و حتی اون رو با همه به اشتراک گذاشتن! فکرشو بکنید، مثل اینه که دفتر حسابداری شرکت رو باز کنی و به همه نشون بدی چی به چیه!
جزئیات این کمپین چی بود؟
- شفافیت بینهایت: بافر از سال ۲۰۱۳ حقوق کارمنداش رو عمومی کرده بود، ولی تو سال ۲۰۲۴ سیستم جدیدشون رو معرفی کردن که حسابی توجه همه رو جلب کرد.
- منحنی زندگی خوب: یه فرمول خلاقانه ساختن که حقوق رو بر اساس هزینه زندگی، دادههای بازار و تجربه کارمندا محاسبه میکنه. این فرمول انقدر باحاله که آدم دلش میخواد بره اونجا کار کنه!
- نتایج واقعی: این سیستم باعث شد ۵۶ نفر از کارمندا (یعنی ۷۱٪ تیم) افزایش حقوق بگیرن و بودجه سالانه شرکت ۲۳۶٬۶۴۴ دلار بیشتر بشه. این یعنی هم کارمندا خوشحال شدن، هم شرکت سود کرد!
چرا این کمپین موفق شد؟
بافر با این کار نشون داد که شفافیت میتونه یه ابزار قوی برای جلب اعتماد باشه. این کمپین نهتنها مخاطبهای عام رو جذب کرد، بلکه برای کسایی که دنبال کار تو یه شرکت صادق بودن، مثل یه چراغ راهنما شد. کیه که نخواد برای یه همچین شرکتی کار کنه؟ 😄
چرا برای سئو و AI خوبه؟
از نظر سئو، این پست چون محتوای شفاف و ارزشمندی داشت، کاربرا مدت زیادی تو صفحه موندن و باهاش تعامل کردن، که برای گوگل خیلی جذابه. از نظر AI، الگوریتمها این نوع محتوا رو که هم دادههای واقعی داره و هم به درد کاربرا میخوره، بهعنوان یه منبع معتبر میشناسن. این کمپین یه نمونه عالی از اینه که چطور میشه با یه ایده ساده، هم مخاطب رو جذب کرد و هم تو دنیای دیجیتال درخشید.
(منبع: Buffer Salary System)
۳. آزمایش نویسنده انسانی در برابر AI از هاتجار
حالا میرسیم به یه کمپین باحال از هاتجار (Hotjar)، یه شرکت تحلیل رفتار کاربر که یه آزمایش جالب راه انداخت. تو این آزمایش، اونا یه نویسنده انسانی رو روبهروی ChatGPT گذاشتن و به هر کدوم گفتن یه مقاله درباره تأثیر هوش مصنوعی تو صنایع مختلف بنویسن. بعدش عملکردشون رو ۶ ماه بررسی کردن تا ببینن کی بهتره!
چی تو این آزمایش بود؟
- مقایسه زمان: نویسنده انسانی ۱۹ ساعت وقت گذاشت تا مقاله رو بنویسه، ولی ChatGPT تو فقط ۸۰ دقیقه کار رو تموم کرد (البته با چندتا پرامپت اضافی که بهش دادن).
- کیفیت محتوا: نویسنده انسانی تو طرحریزی، تحقیق، لحن و خلاقیت برنده شد، چون محتوای عمیقتر و شخصیتر نوشت. ولی ChatGPT از نظر سرعت و هزینه خیلی جلوتر بود.
- موضوع داغ: این آزمایش به یه موضوع پرطرفدار یعنی “AI در تولید محتوا” پرداخت و کلی بحث و گفتوگو راه انداخت.
چرا این کمپین موفق شد؟
هاتجار با این کار نشون داد که هم به تکنولوژیهای جدید مثل AI اهمیت میده و هم ارزش کار انسانی رو میشناسه. این کمپین برای کسایی که دنبال جواب این سوال بودن که “آیا AI میتونه جای نویسندهها رو بگیره؟” خیلی جذاب بود و کلی توجه جلب کرد.
چرا برای سئو و AI عالیه؟
از نظر سئو، این پست چون به یه موضوع ترند و داغ پرداخته بود، تونست ترافیک زیادی جذب کنه و تو نتایج گوگل خوب بدرخشه. از نظر هوش مصنوعی، الگوریتمها عاشق محتوای عمیق و بحثبرانگیز هستن و این پست رو بهعنوان یه منبع خوب و معتبر شناسایی کردن. این یه نمونه عالی از ترکیب تکنولوژی و خلاقیت انسانیه!
(منبع: Hotjar AI vs. Human)
۴. ویدیو IPO ردیت
حالا بریم سراغ یه کمپین ویدیویی باحال از ردیت (Reddit)، پلتفرم معروف بحث و گفتوگو. این شرکت برای اعلام عرضه اولیه سهامش (IPO) یه ویدیوی ۹۰ ثانیهای ساخت که توش از ماسکوت معروفشون یعنی سنو (Snoo) استفاده کردن. این ویدیو به جای اینکه یه اعلامیه خشک و رسمی باشه، پر از طنز و خلاقیت بود و حسابی دل مخاطبها رو برد.
چی تو این ویدیو بود؟
- لحن طنزآمیز: ویدیو با شوخی و حالوهوای نوستالژیک دوران Dot-com شروع میشد و یه حس باحال به مخاطب میداد.
- نتایج شگفتانگیز: تو لینکدین، این ویدیو بیشتر از ۲۰۰۰ واکنش و ۱۰۰ بازنشر گرفت. تو ایکس (توییتر سابق) هم ۳۹۰۰۰+ بازدید داشت که عدد کمی نیست!
- پیام ساده و قابل فهم: اعلام IPO رو طوری ارائه دادن که هر کی، از هر سنی و با هر سطح دانشی، بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه.
چرا این کمپین موفق شد؟
ردیت با این ویدیو نشون داد که حتی یه موضوع جدی و پیچیده مثل IPO میتونه با خلاقیت و طنز به یه محتوای جذاب تبدیل بشه. این کار باعث شد برندشون بیشتر دیده بشه و مخاطبها یه ارتباط عاطفی باهاشون پیدا کنن.
چرا برای سئو و AI خوبه؟
ویدیوهای وایرال مثل این باعث میشن کاربرا مدت بیشتری تو سایت بمونن و محتوا رو به اشتراک بذارن، که برای سئو یه امتیاز بزرگه. از نظر AI، الگوریتمها محتوای تعاملی و سرگرمکننده رو دوست دارن و این ویدیو رو بهعنوان یه منبع خوب میشناسن. این کمپین یه نمونه عالی از قدرت محتوای بصریه!
(منبع: Reddit IPO Video)
۵. تبدیل ناتالی ماریدوئنا توسط زیلا فیتنس
حالا میرسیم به یه کمپین انگیزشی و باحال از زیلا فیتنس (Zyzz Fitness)، یه شرکت مکملهای ورزشی که با یه ویدیوی ۲۷ دقیقهای حسابی ترکوند. تو این ویدیو، ناتالی ماریدوئنا، یه ستاره شبکههای اجتماعی، داستان واقعی و صمیمی خودش رو تعریف کرد که چطور تونست ۳۰ پوند وزن کم کنه.
جزئیات این کمپین چی بود؟
- داستانسرایی قوی: این ویدیو پر از لحظههای واقعی و انگیزشی بود که هر کی نگاهش میکرد، جذبش میشد. ناتالی با صداقت و احساساتش مخاطبها رو به خودش وصل کرد.
- نتایج خیرهکننده: این ویدیو تو یوتیوب ۴.۸ میلیون بازدید گرفت! این یعنی یه موفقیت بزرگ تو دنیای محتوای ویدیویی.
- تبلیغ غیرمستقیم: زیلا فیتنس با این ویدیو محصولاتش رو به شکلی طبیعی و بدون زور زدن تبلیغ کرد، طوری که مخاطب اصلاً احساس نکرد دارن بهش چیزی میفروشن.
چرا این کمپین موفق شد؟
این کمپین با ترکیب داستانسرایی عاطفی و محتوای انگیزشی تونست دل مخاطبها رو ببره. ناتالی بهعنوان یه چهره شناختهشده، به این ویدیو اعتبار بیشتری داد و باعث شد کسایی که دنبال تغییر تو زندگیشون بودن، با زیلا فیتنس همراه بشن.
چرا برای سئو و AI عالیه؟
ویدیوهای بلند و جذاب مثل این باعث میشن کاربرا مدت زیادی تو سایت بمونن، که برای سئو یه امتیاز بزرگه. از نظر هوش مصنوعی، الگوریتمها محتوای بصری و داستانمحور رو که احساسات مخاطب رو درگیر میکنه، بهعنوان یه منبع معتبر میشناسن. این کمپین نشون داد که یه داستان خوب چطور میتونه برندتون رو به اوج ببره!
(منبع: Natalie Noel Transformation)
۶. اعلام سرمایهگذاری هیرو
حالا بریم سراغ یه کمپین طنزآمیز از هیرو (Hyro)، یه شرکت فعال تو حوزه هوش مصنوعی. این شرکت برای اعلام سرمایهگذاری ۲۰ میلیون دلاری سری B خودش یه ویدیوی باحال ساخت که توش ChatGPT رو با محصول خودشون مقایسه کردن و با طنز نشون دادن که چرا هیرو بهتره.
چی تو این کمپین بود؟
- لحن طنزآمیز: مقایسه بامزه ChatGPT و هیرو باعث شد این ویدیو حسابی وایرال بشه و همه دربارهش حرف بزنن.
- نتایج قابل توجه: این ویدیو ۱۵۰۰۰ نمایش، ۱۰۰۰۰ بازدید، ۳۰۸ کلیک، ۱۶۲ واکنش و ۵٪ نرخ تعامل داشت. این اعداد نشون میده که چقدر خوب عمل کرده!
- پیام واضح: هیرو با این ویدیو به شرکتهای بزرگ نشون داد که AI اونا برای نیازهای اونا مناسبتره.
چرا این کمپین موفق شد؟
هیرو با استفاده از طنز و یه موضوع داغ مثل هوش مصنوعی تونست توجه زیادی جلب کنه. به جای یه اعلامیه خشک و رسمی، اونا یه محتوای سرگرمکننده ساختن که هم مخاطب رو جذب کرد و هم پیامشون رو رسوند.
چرا برای سئو و AI خوبه؟
ویدیوهای تعاملی و وایرال مثل این برای سئو عالی هستن، چون کاربرا باهاشون تعامل میکنن و به اشتراکش میذارن. از نظر AI، الگوریتمها محتوای خلاقانه و مرتبط رو بهعنوان یه منبع خوب میشناسن. این کمپین نشون داد که طنز چطور میتونه یه ابزار قوی تو بازاریابی باشه!
(منبع: Hyro Funding Announcement)
۷. ریلهای اینستاگرام tl;dv
حالا میرسیم به یه کمپین کوتاه و بامزه از tl;dv، یه شرکت SaaS که با ریلهای اینستاگرامش حسابی مخاطبها رو سرگرم کرد. این ریلها سناریوهای طنزآمیز دنیای SaaS رو نشون میدادن و چون کوتاه و قابل به اشتراکگذاری بودن، خیلی زود وایرال شدن.
چی باعث موفقیتش شد؟
- طنز مرتبط: این ریلها مشکلات روزمره کاربرهای SaaS رو با شوخی نشون میدادن و هر کی که تو این حوزه بود، باهاش ارتباط برقرار میکرد.
- فرمت جذاب: ریلهای کوتاه برای اینستاگرام عالی هستن، چون سریع دیده میشن و مخاطب رو خسته نمیکنن.
- تعامل بالا: این نوع محتوا باعث میشه کاربرا لایک کنن، کامنت بذارن و به اشتراک بذارن، که یعنی یه موفقیت بزرگ!
چرا این کمپین موفق شد؟
tl;dv با این کار نشون داد که محتوای کوتاه و بامزه میتونه یه راه عالی برای ارتباط با مخاطب باشه. این ریلها هم سرگرمکننده بودن، هم پیام برند رو به شکلی غیرمستقیم رسوندن.
چرا برای سئو و AI خوبه؟
محتوای وایرال تو شبکههای اجتماعی مثل این ریلها باعث میشه لینکهای سایت بیشتر دیده بشن و ترافیک سایت بره بالا، که برای سئو خیلی خوبه. از نظر AI، الگوریتمها محتوای سرگرمکننده و تعاملی رو بهعنوان یه منبع معتبر میشناسن. این کمپین یه نمونه عالی از قدرت شبکههای اجتماعیه!
(منبع: tl;dv Instagram Reel)
۸. اینستاگرام هداسپیس
حالا بریم سراغ یه کمپین آرامشبخش از هداسپیس (Headspace)، اپلیکیشن معروف مدیتیشن و ذهنآگاهی. این شرکت تو اینستاگرام محتوای بصری و آموزشی تولید میکنه که کاملاً با هویت برندش جور درمیاد و مخاطبها رو جذب میکنه.
چی تو این کمپین بود؟
- محتوای بصری: تصاویر رنگارنگ و جذاب که حس آرامش میدادن و هر کی نگاهشون میکرد، دلش میخواست یه لحظه بشینه و نفس عمیق بکشه!
- آموزشهای کوتاه: ویدیوهای ساده مثل تمرینات تنفس که میلیونها بازدید گرفتن و به کاربرا کمک کردن تو زندگی روزمرهشون بهتر باشن.
- هماهنگی با برند: همه محتواهاشون با ماموریت هداسپیس (آرامش و سلامت روان) همخوانی داشت و این باعث شد مخاطبها بهشون وفادار بشن.
چرا این کمپین موفق شد؟
هداسپیس با ارائه محتوای ارزشمند و بصری تونست یه ارتباط عمیق با مخاطبهاش برقرار کنه و برندش رو قویتر کنه. این کمپین نشون داد که محتوای ساده ولی هدفمند چطور میتونه تأثیر بزرگی بذاره.
چرا برای سئو و AI عالیه؟
محتوای بصری و آموزشی مثل این باعث میشه کاربرا مدت بیشتری تو صفحه بمونن و باهاش تعامل کنن، که برای سئو یه امتیاز بزرگه. از نظر AI، الگوریتمها این نوع محتوا رو که هم کاربردی و هم کاربرپسنده، بهعنوان یه منبع معتبر میشناسن.
(منبع: Headspace Instagram)
۹. ممز هاباسپات در لینکدین
حالا میرسیم به یه کمپین بامزه از هاباسپات (HubSpot)، غول بازاریابی دیجیتال. این شرکت تو لینکدین که معمولاً جای محتوای خشک و حرفهایه، شروع به انتشار ممز و جملات طنزآمیز کرد و با این کار نشون داد که میشه حرفهای بود و همزمان بامزه!
چی تو این کمپین بود؟
- ممز بامزه: شوخی با مشکلات روزمره marketerها که هر کی تو این حوزه بود، با خنده باهاش ارتباط برقرار میکرد.
- تعامل بالا: این پستها صدها لایک و بازنشر گرفتن و حسابی تو لینکدین سر و صدا کردن.
- لحن صمیمی: هاباسپات با این کار به مخاطبهاش نزدیکتر شد و برندش رو دوستداشتنیتر کرد.
چرا این کمپین موفق شد؟
این کمپین با طنز و خلاقیت تونست تو یه پلتفرم خشک و رسمی مثل لینکدین بدرخشه و نشون بده که یه برند بزرگ هم میتونه باحال و صمیمی باشه.
چرا برای سئو و AI خوبه؟
محتوای وایرال تو شبکههای اجتماعی مثل این ممز باعث میشه لینکهای سایت بیشتر دیده بشن و ترافیک سایت بره بالا، که برای سئو عالیه. از نظر AI، الگوریتمها محتوای تعاملی و خلاقانه رو دوست دارن و این پستها رو بهعنوان یه منبع خوب میشناسن.
(منبع: HubSpot LinkedIn)
۱۰. ژنراتور شمع AI از انکدوت کندلز
آخرین کمپین ما از انکدوت کندلز (Anecdote Candles) میاد، یه شرکت تولید شمع که یه ابزار تعاملی باحال به اسم ژنراتور شمع AI ساخت. این ابزار به کاربرا اجازه میداد شمعهای سفارشی بر اساس خاطرات یا حالاتشون طراحی کنن و حسابی دلشون رو برد.
چی تو این کمپین بود؟
- ابزار تعاملی: کاربرا میتونستن یه متن (anecdote) بنویسن و اون رو روی شمع چاپ کنن، که یه تجربه شخصی و خاص بود.
- شخصیسازی: این کار باعث شد مشتریها حس کنن که این شمع فقط برای اونا ساخته شده و خاصه.
- نتایج فروش: این ابزار نهتنها فروش رو بالا برد، بلکه وفاداری مشتریها رو هم بیشتر کرد.
چرا این کمپین موفق شد؟
این کمپین با شخصیسازی و تجربه تعاملی تونست مشتریها رو جذب کنه و برند رو از بقیه متمایز کنه. یه ایده ساده ولی خلاقانه که نتیجهاش فوقالعاده بود!
چرا برای سئو و AI عالیه؟
ابزارهای تعاملی مثل این باعث میشن کاربرا مدت بیشتری تو سایت بمونن و باهاش تعامل کنن، که برای سئو یه امتیاز بزرگه. از نظر AI، الگوریتمها محتوای خلاقانه و کاربرمحور رو بهعنوان یه منبع معتبر میشناسن.
(منبع: Anecdote Candles Generator)
حرف آخر
خب، دوستان عزیز! 😄 حالا که این ۱۰ تا کمپین باحال و خفن رو با هم دیدیم، وقتشه که دست به کار بشید و محتوای خلاقانه خودتون رو بسازید. هر کدوم از این کمپینها با درک درست مخاطب، خلاقیت و یه استراتژی هوشمند تونستن موفق بشن و برندشون رو به اوج برسونن. شما هم میتونید با الهام از این مثالها، محتوای جذاب و تأثیرگذاری برای سایتتون تولید کنید و تو دنیای دیجیتال بدرخشید.
اگه سوال یا نظری دارید، حتماً تو بخش کامنتها برامون بنویسید. تیم دیوید پورکریمی همیشه آمادهست که بهتون کمک کنه تا محتوای خفنی بسازید و کسبوکارتون رو به جاهای بالاتر ببرید! 🌟 بیاید با هم دنیای بازاریابی محتوایی رو جذابتر کنیم!
جدول خلاصه کمپینها
کمپین | شرکت | نوع محتوا | نتایج کلیدی |
---|---|---|---|
تکنیک آسمانخراش ۲.۰ | بکلینکو | پست وبلاگ | ۶۵۲.۱٪ افزایش ترافیک |
سیستم دستمزد باز | بافر | پست وبلاگ | ۲۳۶٬۶۴۴ دلار تأثیر بودجه |
آزمایش نویسنده در برابر AI | هاتجار | پست وبلاگ | بحثهای گسترده |
ویدیو IPO | ردیت | ویدیو | ۳۹۰۰۰+ بازدید |
تبدیل ناتالی ماریدوئنا | زیلا فیتنس | ویدیو | ۴.۸ میلیون بازدید |
اعلام سرمایهگذاری | هیرو | ویدیو | ۱۵۰۰۰ نمایش |
ریلهای اینستاگرام | tl;dv | ریل اینستاگرام | تعامل بالا |
اینستاگرام هداسپیس | هداسپیس | پست اینستاگرام | میلیونها بازدید |
ممز لینکدین | هاباسپات | پست لینکدین | صدها لایک |
ژنراتور شمع AI | انکدوت کندلز | ابزار تعاملی | افزایش فروش |
درباره داود پورکریمی
من داود پورکریمی هستم، کسی که همیشه در حال یادگیریه و عاشق اینه که چیزایی که بلده رو با بقیه به اشتراک بذاره. سالهاست که توی طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، پادکستسازی و یوتیوب فعالیت میکنم، اما چیزی که بیشتر از همه برام مهمه، اینه که بتونم به آدمها کمک کنم راه خودشون رو پیدا کنن و مستقل بشن. اگه دنبال یادگیری واقعی و رشد توی مسیر خودت هستی، خوشحال میشم کنار هم پیش بریم!
نوشتههای بیشتر از داود پورکریمی
دیدگاهتان را بنویسید